نصب و راه اندازي چيلرهاي تراكمي

 

نكات مهم و ايمني قبل از راه اندازي چيلر تراكمي


آمارها نشان ميدهد كه بسياري از صدمات وارده به دستگاههاي تهويه مطبوع به دليل كمبود اطلاعات افرادي است كه با اين دستگاهها سرو كار دارند ، لذا قبل از انجام هرگونه اقدامي نكات زير را مدنظر داشته باشيد .
- هرگز اين مهم را فراموش نكنيد اول ايمني بعد كار لذا توصيه هاي ايمني را در هنگام راه اندازي و تعميرات دستگاههاي تهويه مطبوع و تبريد بدقت رعايت نمائيد .
- هنگام انجام كارهاي راهاندازي و تعميرات از وسايل ايمني شامل عينك - كفش – دستكش – كلاه كپسول اطفاء حريق استفاده نمايئد .
 - علائم هشداردهنده از قبيل «خطر» «دست نزنيد» «كليد را روشن نكنيد» «شير را باز نكنيد» بر روي نقاط حساس نصب نمائيد .
- از نصب حفاظ ها در محلهاي خطرناك مانند كوپلينگ پمپ ها، تمامي گردنده ها، نظير پولي، فلكه، كوپلينگ كمپرسورهاي باز و نظاير آنها اطمينان حاصل نمايند .




 

 



ادامه مطلب

 

 

عملكرد سيستم هاي اعلام سرقت هوشمند

 

دزدگیر اماکن


جهت جلوگیری از سرقت اماکن یا اعلام سرقتهای مسلحانه از دزدگیراماکن استفاده می شود.عملکرد نظارت سیستم قابل تعریف می باشد،مثلا بعضی از سیستمها را می توان بصورت نیمه فعال مسلح کرد به این معنی که بعضی از محیطهای تحت کنترل باشند وبرروی بعضی از محیطها کنترلی نباشند (برای مثال حالتی را در نظر بگیرید که در خانه هستید و فقط میخواهیددربهای ورودی و پنجره ها کنترل شوند ولی اتاق خواب و راهرو تحت کنترل سیستم نباشد )یا اینکه بعضی از محیطها بصورت 24ساعته کنترل شوند.قیمت کنترل پنل با توجه به قابلیتهای فوق قابل تغییراست.


 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 بهمن 1392برچسب:عملكرد سيستم هاي اعلام سرقت هوشمند, | 23:11 | نویسنده : T.K.S |

 

مقايسه كلـــر ، آب اكسيژنه و UV براي گندزدايي آب استخر ها

گاز كلر

1. در مقادير زياد قابل تامين بوده و براي استخرهاي بزرگ راه حلي عملي ارائه ميدهد.

2. تنظيم دوز صحيح كلر براي ضدعفوني موثر فقط با دستگاههاي اندازه گيري گرانقيمت ميسر است

3. كلر PH آب را تغيير ميدهد. ضمنا تاثير ضد عفوني كنندگي كلر به ميزان pH آب بستگي دارد.كلر فقط در آب با pH 7 – 7.4 موثر است. براي تنظيم pH نياز به اسيد و ساير تثبيت كننده ها ميباشد.

4. تاثير ضدعفوني كلر نياز به 30 تا 45 دقيقه زمان دارد.

5. كلر با غلظت بالاتر از حد مجاز ( mg/lit 0.2 براي استخرهاي سرپوشيده (سمي و خطرناك است.

6. كلر ايجاد آلرژي ميكند.



  



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:مقايسه كلـــر ، آب اكسيژنه و UV براي گندزدايي آب استخر ها, | 10:52 | نویسنده : T.K.S |

شبكه BMS

 

 

مقدمه

صرفه جویی در زمان و انرژی یکی از بزرگترین اهداف امروز بشر است. محققان و پژوهشگران دائما به دنبال یافتن راهی جهت نیل به این مقصود می باشند. در واقع آنچه ضامن حیات شرکت های صنعتی و گروه های تولیدی است توجه به امر زمان و انرژی است.


صنعت ساختمان نیز از این امر مستثنی نیست. در این تحقیق بر آنیم تا به تجزیه و تحلیل یکی از دستاورد های مدرن صنعت ساختمان در این زمینه بپردازیم.







ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 27 دی 1392برچسب:شبكه BMSچیست, | 12:2 | نویسنده : T.K.S |

تصفیه خانه فاضلاب

 

 

مقدمه:


در هر جامعه ای فاضلاب و آلاینده های هوا تولید می شود و فاضلاب تولید شده ضرورتا می بایست دوباره به آن بازگردد. از نقطه نظر تولید، فاضلاب بصورت ترکیبی از آب و یا هر مایع دیگر و مواد زائد موجود در آن که در مناطق مسکونی، تجاری و یا صنعتی تولید می شوند تعریف می شود. این مواد ممکن است به آبهای زیر زمینی و یا سطحی نیز نفوذ یابند.
هرگاه فاضلاب تصفیه نشده تجمع پیدا کند، تجزیه مواد ارگانیک موجود درآن منتهی به وضعیت آزاردهنده ای از جمله تولید گازهای بدبو می شود. به علاوه فاضلاب تصفیه نشده حاوی تعداد زیادی از میکروارگانیسم های بیماری زا است که می توانند در بدن انسان رشد کنند. فاضلاب همچنین حاوی مواد غذایی مناسب جهت رشد گیاهان بوده و ممکن است حاوی ترکیبات سمی و یا ترکیباتی با قابلیت ایجاد سرطان نیز باشد. به دلایل فوق حذف سریع و بدون مشکل فاضلاب از منابع تولیدکننده آن، تصفیه، آماده سازی جهت استفاده مجدد و یا دفع به محیط امری ضروری به جهت حفظ سلامتی افراد و نیز محیط زیست است.
مهندسی فاضلاب شاخه ای از مهندسی محیط زیست است که در آن اصول پایه دانش و مهندسی مرتبط با تصفیه فاضلاب بکاربرده می شود.

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 21 دی 1392برچسب:تصفیه خانه فاضلاب, | 21:31 | نویسنده : T.K.S |
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد